lördag 18 oktober 2008

Ny LO gjort av mitt NOOK paket






Helt underbara papper var det med i oktoberkitet. Basic Greys Eva.... Passade på att scrappa ett foto på Moa när hon poserar framför kameran. fotografen är stora syster Ina...
Har för första gången använt 3D-lack.. å det har jag här lagt på bokstäverna. Å så tycker jag att dessa "nålar" som nu fins i lite olika utföranden är en kul detalj..
Finns väl inte så mycket mer att säga... mer än att det alltid är lika kul å scrappa när man fått nya saker med posten... å så var det skönt att scrappa bara för att, å inte till nån tävling eller utmaning =)
Men nu väntar jag med spänning på när idoltävlingen vecka 2 dyker upp i pysselpassions blogg...
Ska hinna med 24 timmars gränsen idag tänkte jag =D...

4 kommentarer:

  1. verkligen en helt underbart vacker LO!

    SvaraRadera
  2. åh, så helt underbar!!
    /mojmojmoj

    SvaraRadera
  3. Supertuff gillar verkligen allt.......

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Den passade himla bra till kortet. Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)