fredag 5 december 2008

LO Samsibamsi


En Lo på minstingen i brorsans mössa... min lilla hipphopper... Har använt BG papper Eva, som legat rätt länge i hyllan. Tyckte dom var så tjejiga.. men lyckades rätt bra med att få LO:n otjejig...
Det var länge sedan jag använde mycket papper =)... men det finns det här..
Fotografen är som vanligt min 16 åriga dotter Ina...
Vad mer ska jag säga... har ont i huvudet å min favvo Robin åkte ut i Idol... tror jag går och lägger mig... I morgon ska jag på scrap pyzzelträff å då måste man vara utvilad.. *nickar bestämt*

2 kommentarer:

  1. Åh superläcker LO! Älskar verkligen färgerna i den och du gör jämt så underbara dekorationsupplägg! Älskar hur du dekorerar! Önskar att jag med kunde göra så men jag får aldrig till det så bra..

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg!

    Eva går jättebra att använda till killiga LOs =)

    Hoppas huvudvärken gick över och att du haft en bra pysselträff idag!

    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)