torsdag 8 januari 2009

STM #67 - Hands




Här är mitt bidrag till STM denna vecka. En underbar låt som lockade fram min romantiska sida =)... Sen gjorde det ju sitt till att nook paketet damp ner i brevlådan. Är ju ingen hejjare på romantiska layouter, men tycker om denna. Har skrapat kanter och chalkat lite överallt faktiskt. Är rätt nöjd med hur jag fick till tagen och swirlen. sen har jag köpt bokmärken! På denna är det fåglar som jag lagt 3D lack på. Fotot har (som oftast) min ädsta dotter Ina tagit. Det är hennes och lillebror Leos händer. Papprena är från Websters pages.
This is my take for this weeks challenge att STM... I got my nook kit with the mail yesterday... and theese webster pages papers just fit so well to the song, and the photo.
My oldest daugther has taken the photo wich I just love.

16 kommentarer:

  1. Wow - denne var skikkelig flott!!! Lekker!!:)

    SvaraRadera
  2. Å vad Du är DUKTIG... ;-D

    SvaraRadera
  3. Så stilig! Jag ser ju att jag måste se efter bokmärken! :)

    SvaraRadera
  4. Underbar layout, Superfint foto & härliga känsla! =)

    Kram K.

    SvaraRadera
  5. Åh, vad fint! Kul att du tipsar om bokmärken :)

    Tack för ditt besök och fina ord inne hos mig :)

    SvaraRadera
  6. Bara sååå jädrans snygg LO!!!! Bara älskar den!!

    SvaraRadera
  7. Wow säger jag bara. Den var HELT UNDERBAR. DU har ju den romantiska stilen i dig. OCKSÅ!!!
    Kram från Meli

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig LO.

    SvaraRadera
  9. O vad fin!

    Du är ju bra på att scrappa romantiskt med ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  10. åh..... denne var bare sååå lækker, flotte detaljer.

    SvaraRadera
  11. Underbar! Vilka härliga färger. Jättefint.

    Kram Cia

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)