söndag 11 januari 2009

Trött å slut å glad =)

Här är jag och min fyrbente prins.. vi är på väg in till stallet för att förbereda oss för första arbetspasset...
Jag är glad att detta inte är min "ponny".... det är min kompis *hihi*... han tyckte detta med tömkörning och press på sig var lite läskigt.

Så här snäll är min lilla Vafi... går där han ska för det mesta....
Fast ibland blev det tokigt även för oss.. eller ganska ofta.. det är inte helt lätt att hålla koll på tömmarna och samtidigt ha koll på i vilken position man står i förhållande till hästen.. då kunde det bli så här..


Här har vi hittat rätt igen... lyckades iaf lära mig så pass i helgen att jag kan "köra" honom på volt och byta varv... till och med i spring!! Utan att han ställer sig som på förra bilden... Nu ska vi träna i 6 veckor sedan är det fortsättnings kurs..

Det har varit en kul helg.. med mycket hästprat, finväder och utomhusvistelse. Nu är jag trött och slut.... ska bli skönt att sova om nån timme ;-).... men först ska jag scrappa lite.....
Ser att jag fått två awards också... tusen tack Ulrika (mysmumlan) och Linalotta.... Det är alltid lika kul och uppmuntade när ni gillar min blogg.... Det sporrar mig än mer att skapa....
Ska bara ta mig en funderare på vilka jag vill skicka dom vidare till....

2 kommentarer:

  1. Och nu haglar det awards över dig! Men du skall ha alla!!!
    Finns alltså en att hämta hos mig med :-)

    SvaraRadera
  2. Å vad härligt ni har haft!!!

    Själva var vi ju på Disney on Ice och det var också kanon, men jag hade gärna tömmat lite med =)

    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)