tisdag 3 februari 2009

Jag har blivit dt!!!!!!

.... Kan ni förstå.... fort gick det... vi finns redan i butiksbloggen =)... vart undrar ni kanske??

Hos söta rara Malin (majamelon) och hennes butik scrappers....
*dansar runt i köket *

Tusen tack Malin för förtroendet!!! Ska bli sååååå himlans kul =).... Å hur ska jag kunna sova i natt??? Äh, det gör jag juh iaf inte så det blir ju ingen skillnad =D...

*tillägg*
Trött var jag när jag igår skrev detta inlägg.. men glad =)... tänkte jag skulle lägga till mina blivande dt- kompisar också... kika in hos dom också, dom e fantastiskt duktiga.. här kommer dom.. Sandra, Helena, Heidi och Petra... ha en bra dag =)

16 kommentarer:

  1. Haha=) tack själv för att du vill vara med i teamet! =D

    Kram!

    SvaraRadera
  2. hihi men du DET var väl på tiden!! GRATTIS .. det ska bli skoj som tusan att se vad fint du gör för Scrappers! kram

    SvaraRadera
  3. åhh så kul för dig! grattis!

    *kramiz*

    SvaraRadera
  4. Har förresten något åt dig i min blogg!

    SvaraRadera
  5. förresten, måste fråga en sak om din rosa utmaning.. inget svart eller vitt.. hmm.. inte bokstäver heller? om det finns vitt i det för övrigt rosa pappret man använder då? du är hård såg jag inne hos Linalotta så det är bäst å fråga ;-)

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till dig! Vad roligt! Jag ser fram emot att se dina läckra DT-alster!

    SvaraRadera
  7. Stort Grattis!! Såg det imorse! =)

    Kramar!

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Tänkte kika in och säga hej nu när vi ska bli DT-kompisar=)

    Vilken härlig blogg du har och såå mycket fint att inspireras av.

    Ser fram emot att få ingå i samma team som dig=)

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  9. Var in på Scrappers blogg och såg att du blivit DT där. Grattis!!!

    SvaraRadera
  10. Grattis!! Det är du väl värd....superfina LO *pekar nedåt* med underbara detaljer.
    //Y

    SvaraRadera
  11. Jättegrattis!
    Härlig LO nedan med kul tema och bilder och färglada roliga dekos =o) Måste komma igång med utmaningarna snart. Bara jag får städat i mitt rum ;o) Gillar din rosa utmaning =o)

    SvaraRadera
  12. Åh vad kul! Grattis i massor=D

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)