torsdag 5 mars 2009

dt LO mera marrakesh

En Lo jag gjort till scrappers. Var lite trött häromdagen å längtade så bort till något varmare soligare ställe =)... Så jag gjorde denna.

Fotot är taget i Grekland 2005 och sen dess har jag inte satt min fot utrikes. Tycker marrakesh papprena lockar fram min längtan att resa...

Här en liten närbild på lite utklippt papper.
I fall ni missat att kika in hos scrappers kan jag berätta att Malin nu fått in en massa fiiina prima blommor och mina favvis cs dotted swiss.... Kika gärna in där... å jag kan lova att just på cs:en har hon ett kanonpris!!
Nu ska jag äta frukost så jag vaknar ordentligt =). Tack för titten!!
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Snygga färger. Blomman är jättefin!

    SvaraRadera
  2. Det är väl inget fel på din motorik, snyggt klippt;)Jättehärligt layout! Tycker om att du varierar dig så och lyckas med ALLT=D

    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med dig om att de papprena gör att man längtar till något exotiskt land...med sol och bad.
    du har verkligen lyckats att fåna den där känslan i din LO också!

    SvaraRadera
  4. underbara papper o underbar LO! stora blomman blev jättefin! o så fick jag le stort när jag läste ditt inlägg ovan.. hihi.. bra taktik! :-)

    SvaraRadera
  5. Åh, man börjar verkligen längta efter sol och sommar när man ser dessa härliga färger. Gillar den lilla assistenten på fotona övanför också. Charmigt med blå näsa :-)

    SvaraRadera
  6. Härliga layouter båda. Du är fantastiskt kreativ om jag får tjata ;)!

    Vilken mysig scrapkompis du har, blir så glad av bilderna!

    Kramen....

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)