torsdag 16 april 2009

Lek innan läggdags

Denna gjorde jag till en skissutmaning på Stellas blogg. Ni kan hitta bloggen här. Skissen har teres gjort. Jag föll för den skissen direkt och deta blev en riktig snabbscrap då jag redan visste vilka foton jag skulle ta. Gillar bakgrundspappret som jag fick av lilltolen...


Det är vår lille Sam som sitter och bygger/river klossar och har så kul innan han ska gå och lägga sig... visst är det konstigt hur små barn alltid kommer på sååååå mycket att göra precis när det är läggdags *hihi*. Var tvungen att klämma dit ett par pippisar också.... pippisarna hamnar ofta på just loerna på Sam.... han är väl min lilla fågelunge han =D. Hoppas ni har en fin torsdag.. här är det omväxlingsvis lite snöfall igen. Tack för titten!!
Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. Snygg och snabbscrappad.
    Helt min melodi:-)

    SvaraRadera
  2. Härliga våriga färger igen och gulliga foton! Här snöar också idag så de enda vårfärgerna man tycks se denna vår är i scrapbloggarna :-) Kram, Pyzzlan

    SvaraRadera
  3. snöfall????? usch.. stackars er! men LOn känns iaf underbart vårig! jättefina milda färger! o söta foton! så smart att fota bakifrån så där!

    *kramiz*

    SvaraRadera
  4. Så fin den fågeln är som tittar fram! Läckert bakgrundspapper du är så duktig på att scrappa med mönstrade papper!

    SvaraRadera
  5. Härlig LO, snyggt upplägg i glada färger, fint med fåglarna.

    Du har nått att hämta i min blogg!

    Kram//Mia

    SvaraRadera
  6. Hur fin som helst och blommor blev det ju massor av :) Vänta --- måste nysa lite --- ahh, klart. Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Så fin! Ljuvliga färger. Vad är det för bakgrundspapper? Vill ha!

    SvaraRadera
  8. Kjempeflott!!! Herlige bilder:)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)