lördag 30 maj 2009

Blåa loer = svåra loer...

Först ett foto på Ina... Jag och Ina lekte lite med kameran igår =)... Har ju såååå många kort på Moa , men nästan inga på Ina så nu tog vi ett helt gäng!! Här är ett... Tycker hon är så fin =)... men vilken mamma tycker inte det om sina barn =D



Sen en LO jag glömt bort att blogga... har gjort den för länge sedan... men den är blå! Å det blir så fult! Så här ser den ut... ska se om jag kan fixa den lite i photoshop... som jag fick tips om i ett tidigare inlägg där jag just undrade över detta fenomen med blåa loer..





Nu ska jag se på Robinson finalen! Tjingeling! Kul att du kikade förbi =)
Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Jag förstår inte vad du syftar på med att det blir fult??? LO'n är hur härlig som helst. Man kan riktigt känna glädjen i att få plaska på i vårvädret.

    SvaraRadera
  2. Helt underbar bild på Ina. Heja heja!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag syftade också på fotograferingen, men inte tycker jag att det är tokigt. Ofta när man fotar i naturljus blir det ju litet blått, så jag brukar ta ner den blåa färgen litet efteråt. Fotot på din dotter är förresten helt underbart.

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Ina är såååååååååååå fin! Åh, vilken plaskglad LO - superfin! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga foton! Tycker LOn blev kanon! Gillar de utklippta blommorna och uppvikta hörnet. Journaling också! Tycker om när man låter journaling vara en ganska stor del av designen.

    Tack för dina söta ord vännen! De värmde! :-)

    Kramen!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)