fredag 8 maj 2009

Färgstark kille

Andra dagen på raken med en andra uppdatering samma dag =).... Ju tyngre det är hemma desto mer scrappar jag =D.... om jag terapi scrappar??? =P
Detta är iaf mitt bidrag till första deltävlingen på The nooks scrap off. Det blev en färgglad historia om vår färgstarka lilla Sam.... Som är TYDLIG med vad han vill. Han protesterar och visar glädje med hela sin lilla kropp! Med tillagda tjut!



Sen naturligtvis en närbild på dekorationerna =)



Nu är det dags att börja förbereda nattningen av små trollen... sen blir det att softa lite framför Så ska det låta... Tack för att du kikade in =). Höres!

Kramiz
Maja

14 kommentarer:

  1. vilken sötnos! har själv en sån som är väldigt bra på att visa vad hon tycker om o inte.. mest av allt älskar jag när hon skrattar med hela kroppen... då blir man alldeles varm om hjärtat! :-)

    härlig färgsprakande LO! vilket bra sätt att ha många likadana foton på! sitter nu som vanligt o tänker "att jag inte kom på det där..." :-) gillar dina blad o små söta fjärilar! blir glad av denna.. det tackar jag för! :-)

    ha nu en riktigt skön helg!

    *kramizÄ

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Vilken härligt färgsprakande LO du har skapat!!
    Trevlig helg.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Underbar!

    Stor liftvarning! Bara jag hittar ett kort som passar haha.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Dottern på 4 sa: "Ooooj, vad fiiiin!"
    Och jag får instämma:-)
    Härligt klatschig och sprakande, men inte alls rörig.

    SvaraRadera
  5. Du har ju blivit världens bloggdrottning, jue!!! ;)

    Kanonsnygg LO, älskar alla färger. Var för sig, och ihop. Och sömmarna..:)

    Ha det gott!!

    Kramarna!!

    SvaraRadera
  6. Mycket fin färgstark LO på minstingen./Carita

    SvaraRadera
  7. Riktigt snyggt! Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  8. Wow! Den är HELT FANTASTISK! Vilka färger och vad snyggt det är med alla grejor i hörnet sådär! Mums!

    SvaraRadera
  9. Underbart färgstark LO! Så vacker färgkombo!

    SvaraRadera
  10. Du är så duktig! Härliga layouter!

    Kramar!

    SvaraRadera
  11. Vilka hærliga færger! Så snyggt det ær med det sydda på bokstæverna!

    Trevlig helg
    Kram ulrika

    SvaraRadera
  12. Helt underbart färgglad! Kram =)

    SvaraRadera
  13. Vad underbart med alla färgklickarna, den är helt bedårande snygg!

    Gillar hur du sytt fast bokstäverna, det ger liksom en så grym effekt!

    Ha en trevlig helg!
    Kraaaaam / Angelica

    SvaraRadera
  14. Oj, vad fin. Sam kommer verkligen i förgrunden.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)