tisdag 30 juni 2009

Mina gäst dt alster till Stellas

För min tredje plats i scrapjakten så fick jag ett dt-kit att skapa med =)... Underbara papper från SEI, JB och Creative Imaginations..plus en massa annat smått och gott. Vill ni läsa om vad jag använt och hur jag gjort kan ni kika här.
Det blev tre loer gjorda... å dom ser ni här nedan.







Idag har vi varit på en liten picnic uppe på Norra stadsberget. Kikat på djur, fikat kollat in alla gamla hus och lekt i lekparken.... så nu är jag och Patrik döslut.. för det är jy fortfarande 29 grader varmt!! Men de små trollen är inte det minsta trötta =/... hmmmm... Jag vilar lite inne nu iaf... å mannen får vara med barnen, för han ska sedan ner på golfbanan... hur man nu kan vilja traska i denna värme... *hihi*

Tack för att du kikade förbi =)
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Jag undrar om inte vi har scrappat med samma papper idag... ett av dina sei-papper ligger på mitt scrapbord just nu :-D Blev ett kort av det.

    Vilka underbara Loer!!!

    SvaraRadera
  2. Supersnygga LOer alla 3! Snyggt med sömmen på den översta och den stämpeln är såå fin! Vilket stiligt papper på det längst ner och det slarvigt målade ger en kul effekt!

    Så mysigt att vara på norra stadsberget, jag hoppas du tog många bilder. :)

    SvaraRadera
  3. Jättefina alster.
    Inte alls kluddiga och rena och snygga!

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga!! =D

    Kramisar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)