torsdag 17 september 2009

Jag lever...

Tänkte bara jag skulle springa in en sväng och tala om att jag lever... men inte har det blivit mycket scrappat, så ni får se min lärarkalender som jag gjorde iordning till terminstart.



Är fortfarande förkyld och orken till att göra allt jag vill göra finns inte riktigt just nu. Men det ska bli skönt att få åka bort i helgen. Har packat min pysselväska och styr kosan till Umeå! Ska bli så skoj så =)... så här inne blir det tyst hela helgen... men förhoppningsvis har jag massor att visa er istället till veckan. Ha det bäst kära bloggläsare... på återhörande på måndag!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Så mycket roligare och mycker mer personlig den blev!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Wow....vad häftig!! Gillar pakgrundspappret med alla bokstäver....passar ju bra:)

    SvaraRadera
  3. Snyggt =)
    Hoppas du får mycket skapande gjort i helgen. Själv ska jag till ljusdal och skapa på lördag.

    Take Care!

    SvaraRadera
  4. OMG! så mycket läckert du har gjort sedan sist jag var här inne! Jag blev riktigt inspirerad! :)

    SvaraRadera
  5. Den är jättefin - fräsch och optimistisk. Ha det gott i helgen. Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas du har det jätteskoj! Och det har du säkert ;)

    Kramis!

    SvaraRadera
  7. Jättesnyggt och gillar grodorna LO´n här nedan. Kanon.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)