lördag 12 september 2009

Min goa kille

Passade på att göra en liten snabbscrapp medan jag är inne och värmer mig en stund.. I helgen har vår islandshästförening Kraftur KM.. så jag har varit där och tittat... Å det REGNAR!!!! Så jag måste värma mig lite innan jag går ut och gräver i trädgården. Fick en massa växter av en kollega igår, som måste ner i jorden... så jag bygger ut min perennrabatt på framsidan... Men nu var det scrapp...
Har gjort ett bidrag till bloggpartyt.. denna gång efter Mahlin78s skiss. Är ju ingen skissfantast (undrar hur många gånger jag skrivit det) men denna skiss var lite kul. Å så här blev mitt resultat.


Min äldsta son som inte längre är någon "lill kille" utan en tonåring som bor i keps!! Men han är fortfarande lika go å mamma får krama på honom utan att han blir arg eller generad =).
Nu ska jag ta på mig storstövlarna å gå ut.... Är ni sugen på utmaningar så kolla under bloggpartyt i högermarginalen =). Trevlig helg på er!!
Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. Snyggt! Härligt med de orange färgklickarna!

    SvaraRadera
  2. Kalasfoto på Max och färgkombon är ju i vanlig ordning absolut perfekt! Kram

    SvaraRadera
  3. Helt ursnygg färgkombination!! Härligt foto med passande rubrik :-) Hoppas att jag alltid skall få krama min lillkille också... Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Den här tyckte jag om jättemycket=) Gillar enkelheten och färgerna är så fina ihop!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Härlig LO...Gillar den a lot!! :-) O vilken cool son du har!!Kraamar

    SvaraRadera
  6. Jättefin! Otroligt att det bara tog 15 min :-o wow

    SvaraRadera
  7. Kul att se en LO på Max, inte så ofta, men han är väl inte så sugen att vara med på bild.
    Ha en härlig söndag.
    Kram Carita

    SvaraRadera
  8. Tycker det blev snyggt jag! Stilrent och snyggt! =)

    Kramis!

    SvaraRadera
  9. Tack för din härliga tolkning av min skiss!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)