lördag 26 september 2009

Strålande höstdag =)

Idag är det en sån fantastisk dag då man bara vill vara ute!! Har stallet hela helgen så det blir inte så mycket scrappat... bjuder istället på lite foton som jag knäppte hemma på förmiddagen.

Närbild på en fluga...
Glada småkillar som får åka moppe hemma på gatan med stora syster =)
Sen måste jag bara slå ett slag för lite nyheter som finns inne hos Scraphörnan nu... Fancy pants nya fina julpapper!! Kolla bara.. å till ett bra pris dessutom... visar bara ett axplock av vad som kommit in. Jag vill iaf ha dom.... fast å andra sidan så är jag tokig i mönsterpapper å vill ha ALLT!!! högarna bara växer, hinner inte scrappa av allt i den takt jag shoppar =D... Någon som känner igen sig??









Tycker ni också ska ta en sväng in till scraphörnans inspirations blogg. Marit har en tutorial på hur man målar med tombows! Dessutom har hon tagit in promarkers aqua i shopen och dom funkar lika som tombows. Medan ni nu kikar i shop och blogg... så måste jag ta tag i världskriget som pågår bakom min rygg... sen är det bara att packa ungarna i bilen å åka till stallet.... ska göra iordning hästar till en tur som ska ut 13.00.... Ha en fin helg allihopa!
Kramiz Maja


2 kommentarer:

  1. hej hej vännen... :D
    Åhhh så mkt snygga alster det var här inne igen - som vanligt får man liksom hålla andan lite medan man scrollar!! :P ihihihi :P

    Du ser ut att ha en trevlig höst!!

    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Hillu! Ljuvliga alster från träffen!
    Och kortet på barnen på moppen antar jag kommer att scrappas snart? =)
    Idag är det en till härlig dag!! Men tyvärr så är både jag och Max risiga...Han som ska knäppa kort på dagis imorgon =( JÄklarns...

    Ha en hrärlig dag!!

    KRam!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)