söndag 25 oktober 2009

En speciell söndag

Idag påbörjar vi ett riktigt kalas hos allt om scrap tidningen! Vi firar att vi nu funnits i ett år! Inne i bloggen kommer det att finnas massor med tävlingar, utmaningar och candies! Vi börjar dagen med en blogghoppa! Häng med!!!


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en av de stolta medarbetarna till världens bästa nätttidning, Allt om Scrap! Ta gärna lite tid och kika runt i min blogg innan du rusar in till nästa! Hos mig ska du få en ledtråd som leder dig till ett ord. Ordet leder dig till en mening! Meningen kan ge dig ett härligt pris sponsrat av Scrapgalen. För att göra det lite enklare så har jag lika många punkter som det är bokstäver i ordet du söker.

Jordgubbar ... glass smakar sommar.

Nu när du fått ett ord av mig , hittar du nästa här.
Tack för att du ville kika in och lycka till med jakten på ord.




Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Så Kul :)
    Jag älskar ju AOS!!! det är ju bara synd att den är så tunn, den fick gärna vara som en rikstäckande telefonkatalog ;)
    Kram kram och det var så kul att träffa dig IRL :) fattade bara inte först att det var du...men jag och avatarer...

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)