måndag 19 oktober 2009

Hemma igen efter pysselhelg i Ö-vik..

Det var sååååå roligt att få vara på scrapträff igen =)... snacka om energi kick! Har skrattat fantastiskt mycket, skapat och surrat med folk. Shopping blev det inte så mycket av, bara lite ;). Hann med att göra 6 loer och två kort... Idag får ni se ett kort och en LO... Loen är gjort till en tävling där temat var vänskap... likaså kortet. Fotot på loen är ett av de kort jag tog på tjejerna när vi var ut till havet härom helgen.



Lite detaljbilder får ni också...




Å så kortet som jag bara ville göra lite annorlunda eftersom det är uteslutet för mig att lyckas med något riktigt sockersött och romantiskt i kort väg. Gillar själv resultatet =)



Nu ska jag softa lite, innan det är stallet som gäller. Sen ska jag och min man ta och snabbfixa vårt vardagsrum. Vi ska måla lite och så ska jag sy gardiner... har ni tur så kommer det lite bilder så småningom. Önskar er alla en fin start på veckan! Tack för titten och alla små spår ni lämnar efter er.. fortsätt med det så dyker här snart upp något kuligt ;D.



Kramiz maja

8 kommentarer:

  1. Gåång på gåååång ALLTID lika snygga alster...!!!Verkligen!!

    Måste nog än en gång säga,, vilka härliga foton du tog då ni tre hade "er" dag...:-) o tänk vilket spegellungt vatten!!

    Kraaamar

    SvaraRadera
  2. Jättefina alster! Gillar färgerna på både kortet och LO:n!

    SvaraRadera
  3. Jättefin och stämningsfull LO!! Härligt glatt kort också :-)

    SvaraRadera
  4. såå fint.. å LO:n var verkligen inspirerande.. själv har jag väldigt svårt för att inte alltid sätta saker i de nedre hörnen.. men du visar ju tydligt att det går hur bra som helst.. *ler*

    SvaraRadera
  5. Gillar både kortet och lon, fast jag fastnade lite extra för kortet. Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilka söta alster... Jag gillade verkligen den lilla pärlan som satt på bandet till tagen, *knycker idén* Och vad roligt att vara iväg på träff...

    SvaraRadera
  7. En sån underbar lo :-o och korten du tog när ni var ute på er promenad är ju helmysiga :-)
    Sött kort du fått till också :-)
    Hoppas du får en skön kväll!
    Bettan

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)