torsdag 29 oktober 2009

Mor och dotter... Å bara mor =)

Här kommer en till Lo från helgen i Stockholm. Det var denna jag vann med. Utmaningen var att ta ett foto där på plats som Fia och gänget skrev ut. Nu vart det nåt knas med mitt foto.. färgerna blev helknasig...så när jag skulle scrappa fotot ville jag dra bort focus från fotot =D...inte så vanligt att inte vilja focusera på fotot =D... där av all text på loen. Fast det passar väl till min tanke med helgen.. att få rå om Moa på egen hand. Vinsten var den nya fiiiina boken Min magiska scrapbooking värld. Massor av kul inspiration. Massor med kort!! Ja annat också, men just korten passar mig bra... ska ju bli kortmakare när jag blir stoooor =). Nog babblat... här kommer loen....



Sen bloggar jag även min skapelse från igår... jag själv då =).. Å idag är det fint fotoväder också... så jag kan ge alstret rättvisa =). Denna gillar jag själv oerhört mycket... Papprena jag använt kommer ur Little yellow house kits oktoberpaket. En nystartad svenk kitklubb som jag prenumenerar på. Har du inte hittat dit än så kolla här.



Bara för att det var så fint fotoväder plågar jag er med många detaljbilder på en i sig enkel LO =)










Nu gott folk måste jag återgå till mitt arbete... sitter hemma och jobbar idag.. Ni som är här och blogghoppar och deltar i AOS ettårsfirande hittar det inlägget här.... å du som är sugen på min bloggcandy kolla inlägget nedan *pekar neråt*.... Annars önskar jag er alla en fin fin torsdag =). Hoppas solen skiner på er också!




Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Det var fel på inställningarna på skrivaren. På söndagen blev de normala. Men vad spelar det för roll layouten blev härlig och vinsten var det ju inget fel på heller =)

    SvaraRadera
  2. mmm...mycket fina lo:s...skojjiga , detaljrika och mycket fina. Mee like!! Grattis till vinsten!! :)
    Snart snart snart scrap igen!!

    SvaraRadera
  3. Hello!!

    Jätteskoj att få träffa Dej IRL här i Övik, och jag har sagt det förut men Du gör så härliga och detaljrika LO:s. Alltid kul att kika in till Dej!!

    Trevlig Helg!
    Kram//Mia

    SvaraRadera
  4. Underbara layouter: gillade verkligen den som du gjort av kitet - härligt foto och fina detaljer.
    Och grattis till vinsten!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Å vad massa fint =D
    Haha ska du bli kortmakare när du blir stor? Och jag ska bli LO:are ;P
    Fast skillnaden är väl att du redan gör fina kort medans jag inte gör några LOs eftersom jag är suger på det ;P

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jaha...så du ska konkurrera ut Malin på kort hör jag ;-).."fniss"

    Jättefina, snabba och annorlunda Lo´s gör du HELA tiden. Vart får du alla ideer ifrån..kvinna ??

    Grattis till vinsten:-)Måste vara underbart att kunna dela intresset med sina barn...mina växer sååå sakta:-)

    Kram M

    SvaraRadera
  7. Jag gillar verkligen det rivna pappret på carpe diem och det fotot var ju helt underbart!

    SvaraRadera
  8. Superläckra layouter!!!! Ååååhhh...vill träffa dig igen och scrappa!!! =D

    Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)