måndag 2 november 2009

Första julkorten och en vinst =)

Måste först bara berätta att jag vann!!!! Visserligen på utlottning men ändå ;)... med denna LO inne hos A little bird tild me... men jag ska nog sluta tävla på massa sidor... tror detta är tredje gången jag råkar ut för att efter jag deltagit så läggs sidan ner eller så tar de en paus =D.... I´m bad luck =D =D...

Är ni sugen på en liten skissutmaning kan ni kika in här i scraphörnans blogg.
Dessutom är det lite spännande på G i shopen.... scraphörnans egna textstämplar är på ingång...Å så finns det ju massa annat fint att handla i shopen, så kika gärna förbi här.

Här kommer mina två första julkort! Gjorda på Little yellow house kits november kit!
Då har jag iaf kommit igång =P





Nu ska jag ta och förflytta mig till soffan ... eller scrapbordet... det har varit en låååååång arbetsdag. Hoppas ni fått en fin start på veckan =)



Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! =)
    Jäätefin julkort med rosa.. ;)
    kramis!

    SvaraRadera
  2. ojj guud vilka söööta julkort!!!:)

    Grattis till vinsten!!!:-)

    Kraam

    SvaraRadera
  3. Men ååååh så söta! Vilka gulliga små renar :)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Oj vad kul med vinst - GRATTIS! Jättesöta och fräscha julkort. Den lilla renen är ju bara för gullig. Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. supersöta.. tokgillar den lilla ren-stämpeln.. =)

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten =D Och sååå söta kort!

    Kramkram!!

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten! Och vilka söta julkort! Ser framemot att få träffa er snart igen. Då ska här scrappas! ;)

    Kramelikram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)