måndag 16 november 2009

Mera NOOK =)

Här får ni se ytterligare två loer gjorda till helgens CC på NOOK... bildkvalitén är inte den bästa då det rådde gråväder å mörker hela helgen....
Den första här var till en materialutmaning där man bara fick använda vissa saker.
Fotona har jag scrappat förr ;)



Denna var till en utmaning där man skulle använda papper från mist tre olika tillverkare... och ha med ett citat av något slag... Jag valde att citera en ett och ett halvt åring =D



Det var allt för idag.... hoppas ni fått en fin start på veckan. Här fortsätter gråvädret, så det är svårt att riktigt finna någon energi på dagarna...



Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Vilka härligt lekfulla LOer! Jag ska också erkänna att jag brukar scrappa om mina favoritfoton.
    Underbar blandning av papper på tittuu och du är så duktig på att använda knappar!

    SvaraRadera
  2. Härligt lekfulla och färggranna LO's såhär i höstmörkret. Jag är så trött just nu att jag kunde sova dygnet runt tror jag. Skulle man mot förmodan få något scrappat nu så är det ju nästan hopplöst att fota något. Tycker att du lyckats bra iallafall, så nu blir jag nästan litet inspirerad. Ha det gott! Kram, Pyzzlan

    SvaraRadera
  3. Å dess var lite mer "crazy" än vanligt.
    Kul!

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga layouter!! :) Gillade verkligen den översta!! Supersnygg!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Riktigt snygga bägge två!
    Måste säg att jag verkligen gillar fotot på den översta, så jag förstår att du ville scrappa de igen~ ^-^

    SvaraRadera
  6. ... och jag scrappade också, två LO´s till Daniel. Snart klar med hans album :-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)