onsdag 25 november 2009

Snart e det jul igen.... men innan det kommer...

... advent och julkalendern =) Å julkalender med inlägg varje dag från den 1:a december hittar ni hos oss =).... Tidningen allt om scrap!!! Så kika in och bli inspirerad hela december fram till jul!!


Kan blogga ett kort jag gjort också... dock inget julkort!! Domorkar jag inte visa i bloggen... finns så många andra fina i alla bloggar just nu... Detta är ett kort jag gjorde till Brunkullans kortskiss.




Idag skulle vår lille samsi vaccineras mot svininfluensa... men så bidde det inte!!! Patrik fick hämta hem honom vid lunch... nu sitter han här i knät med nästan 40 graders feber... så vi fick nog svininfluensan istället för vaccinet =(.... Hoppas jag själv klarar mig! Har inte tid att vara sjuk nu... eller det har man väl sldrig egentligen... men det är min klass som har luciaspelet för hela skolan... så vi ligger i hårdträning just nu!! Å för att jag i bästa av världar ska klara mig så är det nog bäst jag sover lite... så natt gott cybervänner... på återhörande en annan dag!


Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Nu tittar jag in!! Idag ska jag gå en bloggrunda... ;) Du har gjort helt fantastiska layouter. Och den jag gillar mest är nog layouten stop!! Helt fantastisk!! Och jag bara älskar tändsticks asken med huset!! ♥
    Du får ta med dig lite nya alster när ni kommer och hälsar på. Vill se dom irl!! =)

    Ha en fin dag!
    Kramelikram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)