måndag 14 december 2009

För er som undrade...

Så kommer här historein om KORAFFEN.... Det är så att min vän Lena virkar sådana däringa "amirigumurogoro" figurer, ja ni fatta. Hon frågade mig förut om jag ville ha en ko eller en giraff.. å jag kunde ju inte bestämma mig, så jag sa båda!! Tänkte då inte på vilken personen i fråga var som fick detta svar ;D... Naturligtvis fick jag båda av sötaste Lena........ i en och sammma figur!!!
Så så gick det till när KORAFFEN föddes, ett mycket stiligt tillskott i naturens fauna =). Jag vet dock inte vad den ska heta..... kan ni tipsa mig om bra namn??? Skriv förslag som kommentar till detta inlägg... och den vars namn jag väljer belönas med något litet pyssligt som skickas med posten. Tack Å hej Leverpastej =)


8 kommentarer:

  1. men guu så söt! Kanske han skall heta... KOffe?! =) hihi...
    å layouten under här är ju bara såååå fin!!! =)
    kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag tänkte också Koffe:-D
    MEn det ser ut som en Klara annars.
    Söt är den iaf!

    SvaraRadera
  3. Bella!! Helt klart, SER ni inte det?!?!

    SvaraRadera
  4. haha, nä men va söt! Supersnygg lo här nedan med de röda och gröna. Dessutom är jag helt kär i den andra LO'n "Närhet" den är bara sååå cool med cirkeln med knapparna och kortet är läckert!

    Ha det bra, kram

    SvaraRadera
  5. Gisses vad fin!!!! Varför jag kom och tänka på Eufendria vet jag inte men det var första namnet som dök upp i mitt huvud :o) Och eftersom ni har ganska korta namn i er familj kanske hon kunde kallas för Effi? :o) Fast det låter kanske mer som en elefant :oD

    Ha det bra!
    Hälsningar från norr!!!
    Päivi

    SvaraRadera
  6. Vilken sötis! Jag tycker att Armani skulle vara ett passande namn. :-)

    SvaraRadera
  7. Vilken charmig typ! Jag tycker den har mycket feminina drag, så mitt namnförslag blir Rosita :-) Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Den är ju bara för sööööööt!♥ ♥ ♥

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)