lördag 19 december 2009

Julen närmar sig..

.... och jag sticker ner huvudet i sanden ;D... Det känns lite övermäktigt just nu med allt som är kvar att fixa!! Jobbet suger all min kraft. Förstår inte varför eleverna måste gå skola måndag och tisdag också. Dom är lika trött som jag!! Men det är som det är och bara bita ihop. Inget scrappar jag heller... men ser fram emot att få tid när det blir lov. Idag ska iaf julgran inhandlas och jag och min man ska koka lite julgodis ikväll. Visar här ett par foton från förra helgens pepparkaksbak....

Här är Ina och Leo i full gång med att göra pepparkashuset som i år är en borg!! (foton kommer när vi fixat med snön runt borgen... det måste också inhandlas.....)

Här har vi de "stora" barnen =)... Är dom inte söta min Moa och hennes kille.... dom ville också baka. Tycker det var så gulligt att de tog de gamla små bakborden som användes när de stora var små =)...... Nopp.. nu vankas lunch å sedan ut i julruschen med alla andra.. vill inte åka till Birsta... men det är där julgranarna finns.... vårt ställe i Sörberge säljer inga granar i år =/... *suckar*
Ha en finfin lördag allihopa..... Å tack för titten!!!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Hihihi, ja de stora "barnen" var ju för söta!! Duktiga ni, som gör pepparkakshus, jag får vara glad om vi ens orkar griljera den inhandlade skinkan i år........

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dej fullständigt me å vara stressad, allt som ska fixas för EN dag...Men det är inte hela världen om man inte orkar göra allt man tänkt. Försök njuta oxå!! Passar på å önska er en riktigt GOD JUL!!! hälsa familjen, kramar

    SvaraRadera
  3. Mysigt med julbak =D
    Hur går det med sjuklingarna hemma? Har du klarat dej?
    Här ligger daniel nu...och Max är sjuk =( antar att det blir jag som får skotta idag *urk*

    Ha en härlig måndag vännen!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Väntar med spänning på att få se eran pepparkaksborg.Jamen vilka goa ungar du har! Hos oss blev det bara en färdigköpt som vi bara satte ihop själva. ;)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)