fredag 11 december 2009

Lucia på dagis

Idag var det premiär för småtrollen i luciatåg. Mina små tomtenissar betedde sig lite olika =D. Sam vägrade ställa ig med de andra barnen och Leo han var med men sjöng inte alls... Han satte sig ner efter en stund och lekte lite med sin luva =D Men dom var sååååå söta ändå!! tiden mellan de två fotona här nedan är ungeför 30 min... det är då man inser hur fort mörkret faller!! Det första är taget utan blixt, det andra med.



Efter lussetåget var det fika på bakgården på dagis.. å det var så mysigt ordnat.. med marchaller, ljus, granris och massa julpynt.. Hopps ni allihopa får en finfin luciahelg!! Själv sitter jag här och väntar på att Ina ska komma hem å hälsa på *lycka*.... Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Men guuud så söta tomtenissar!!! =D

    Kramkram!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tomtar!

    A gjorde tvärtom;-)
    Han skulle sitta med mig och titta men sprang fram och stod med de andra barnen:-D
    Tur att han börjar efter jul så han får vara med på riktigt:-D

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)