torsdag 11 mars 2010

torsdags prat...

Några bilder från helgen som var. Gnistrande vit snö mot en klarblå himmel. Kan inte bli bättre.Ni får en uppfattning om de mängder vi fått om ni kikar på trädtopparna ;). Nu är detta högen som traktorn skottat ihop från gatan. Detta var alltså för fyra dagar sedan. Nu är högen mycket lägre och smutsgrå! Veckans plusgrader har gjort sitt jobb! Känns mer som aprilväder än marsväder. Allt är slaskigt och på vissa vägar kommer man knappt fram med bilen för att det är så moddigt. Man ska passa sig för vad man önskar sig. Jag var less på snöandet. Men vill för den skull inte att allt snö ska försvinna så fort! Lite trist sportlovs väder måste jag säga.



Av denna snögrotta som pojkarna ligger i finns inget kvar! Den har totalt rasat in och smält bort på 4 dagar =/... Som sagt aprilväder! April innebär ju påsk och då vill jag tipsa er om en tävling inne hos PYSSELLYCKAN som har just tema PÅSK. Ni hittar tävlingen här.
Ni missar väl inte att vara med på tävlingen inne hos AOS däe vi ska kora årets Scrapmästare. Än har du tid på dig att skapa. Klicka på bannern till höger där det står "vi utser scrapmästare". Då kommer du direkt till tävlingsinlägget =). Önskar er en trevlig torsdag. Själv ska jag ta mig ut i gråvädret med de små. Tack för att du hälsade på !
Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)