tisdag 14 september 2010

Ny utmaning på 100% norr =)

Missa inte utmaningarna inne hos 100% norr. Dom av er som hakar på alla utmaningarna i septmeber har chans att vinna.... vill ni veta vad så kika i bloggen ;)... Säger bara little yellow... DET NI!!! Ni hittar bloggen och utmaningarna här.
Mitt inspirationsbidrag till veckans utmaning.... (ursäkta den dåliga bildkvalitén)



Själv är jag fortfarande frustrerad och utan dator!! Sitter och redigerar foton i paint!! Ni förstår vilken katastrof, när man är van lite bättre grejer. Men datorn är inlämnad till datadoktorn, så håll tummarna för mig att åtminstone mina foton går att rädda!! Sen önskar jag mig en extra slant från himlen för inköp av en ny dator... (för denna får jag inte fylla med mina grejjer =/... Patriks jobbdator)

3 kommentarer:

  1. Jag bor ju inte norröver nog för att få vara med :(
    Men jag önskar dig all lycka till!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin LO, hoppas data doktorn kan rädda dina foton och annat det är sååååå tråkigt när det händer man blir precis hjälplös ;)

    Kram Aase

    SvaraRadera
  3. Har kikat in på den nya bloggen. Kul grej! Kanske jag hakar på nästa månad :o) Kriterien att bo i norr fyller jag nog gott och väl :oD

    Härlig layout. Hoppas nu du får dina foton räddade, de som kan sin sak brukar ju vara ganska duktiga på sånt har jag hört :o)

    Ha det gott! Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)