lördag 25 september 2010

Steampunk =)

Jag och Cattis har varit fantastiskt kreativa idag =). Köpte senaste numret av Scrapbooking mm, enbart för att framsidan var så läcker. Insidan var heller ingen besvikelse! Jag tror jag är lite kär i steampunk och då i Anna Dabrowska-Pekockas helt magiska konstverk. Hon är en helt ny bekantskap för mig! Här har jag liftat hennes stil rätt kraftigt =D. Men det var såååååå himla roligt att göra denna. Så jag hoppas inte Anna tar illa upp.



Detaljer...






Vi har även hunnit vara på drakborgen med våra familjer samt trängas med massa folk i Birsta!! Å jag lovar er att jag ALDRIG mer kommer att vara där en löningshelg =P. Nu ska jag lägga lite barn och sedan blir det mer scrapp med Cattis. Tack för titten!



Kramiz Maja

9 kommentarer:

  1. Ap läcker!
    Jag blev också heeeelt såld på hennes konstverk, håller också på med ett "kladd" alster, skit kul!!!

    SvaraRadera
  2. Kanonläckert!!!! Å vad mysigt ni verkar ha det! Härligt!!
    Hälsa Cattis & Scrappa Lugnt! :-)
    Kram Maria S

    SvaraRadera
  3. Håller med om att det var väldigt fin aalster i nya stilen Steampunk! Och du har fått till en lite egen twist med stilen i blått!! Jättesnygg LO!

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera
  4. Himla härlig LO. Det syns att du haft roligt. Kram

    SvaraRadera
  5. Verkligen tokläcker!!!!! Nu måste jag ju åxå köpa senaste numret av tidningn...

    SvaraRadera
  6. Tack för en supertrevlig och mysig helg! =) Den här blev sååååå läcker!! Lika så den andra du gjorde ;)

    Visar min steampunk inspirerade layout i bloggen nu.

    Kramhögar!

    SvaraRadera
  7. Coolt! Jag ser att jag måste ta och köpa scrapbooking mm! :)

    SvaraRadera
  8. Helt magisk. Wow.

    Kram!

    SvaraRadera
  9. :)Hi! I was so happy to read your comment on my blog - and that you liked my projects published in the latest issue :) It was my first time :) I honored to inspire you - your layout is so pretty - light and grungy in one :) can't wait to see more of your steampunk creations soon :)
    hugs!!!
    Finn

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)