måndag 24 januari 2011

TCR #42 "U2"

Kastar in en layout till idag. Denna har jag gjort efter veckans färgpalett inne på the color room. När jag såg de grön/blå/ turkosa färgerna var jag bara tvungen!!! Att hitta papper var den svåra biten.... inte för att jag inga har i dessa färger utan TVÄRTOM! Har hur många papper som helst i dessa nyanser. Älskar turkost ;)... ifall ni inte redan visste det =P.





Kände mig ruggit effektiv idag... fast jag egentligen borde vara trött! På jobbet hann jag rätta undan allt som jag vart tvungen att lämna förra veckan. Hann planera upp hela veckans arbete och förbereda med det mesta. Handlade mat på hemvägen, drog en repa med dammsugaren på nedervåningen, stuvade makaroner (Patrik stekte korven), redigerade lite bilder, åkte till stallet och red... och där emellan hann jag prata med mina barn och hjälpa dem med diverse toalett bestyr. Nu är klockan strax åtta och jag har fortfarande energi kvar!! Måste vara nåt fel på mig.... Kanske skulle vika lite tvätt och slänga i en maskin till... eller så kan jag ju sitta kvar här och surfa vidare... Tack för att du kikade in =).


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Jepp, det bara måste vara nåt fel på dig :-D Själv är jag hemma o vabbar idag... halvdöd efter en hemsk natt... men man kan alltid pigga upp sig med ett besök här inne ;-)

    Nu vet jag varför jag älskar allt du gör... för att jag också älskar turkost!!! Du borde se mitt vardagsrum ;-)

    Underbar layout som vanligt, vännen!

    SvaraRadera
  2. Det är sååå skönt när allt bara flyter på så där och man har energin! Härligt!

    Så himla fn LO också, grönt, blått och turkost är verkligen en vinnande combo för mig!!

    SvaraRadera
  3. Turkost regerar!! Älskar mitt turkosa kontor...och alla mina miljoner turkosa papper!!! Men jag älskar min orangea hall oxå...och mina tusen orangea papper... Men älskar min...ja, du fattar ;)

    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)