måndag 14 februari 2011

** Alla hjärtansdag **

Denna dag är inget vi någonsin egentligen firar hemma hos oss... men tanken med kärlek, glädje och vänskap är fint =). Sen jag började scrappa har jag blivit påmind om denna dag på ett eller annat sätt. Många alster är valentine inspirerat just nu. Till och med jag har gjort lite valentine alster. Visar här idag en Canvas och ett kort.


Tack för att du kikade förbi =) Massor med kramar på er goa människor som kikar in här och lämnar små trevliga spår.


Maja

4 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina, Maja!
    Gillar det översta lite extra.

    Kram till dig på alla hjärtans dag♥

    SvaraRadera
  2. Läckert med de rivna remsorna en masse på valentinkortet! Inspirerande och supersnyggt!

    och vilken söt tavla!

    SvaraRadera
  3. Nämen, kort två dagar i rad? =) Gillar särskilt det nedersta.
    Stora kramar!

    SvaraRadera
  4. vilka fina alster ! Är allt inne här å kolla,men blir inte så ofta jag lämnar spår efter mig.. =( Himla mycket inspirerar du iaf,
    kram på dig! =)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)