tisdag 15 mars 2011

The color room #49

Veckans färgpalett inne på the color room var riktig t cool så jag kunde inte motstå den. Dessutom var skissen snygg denna vecka, så jag har även följt den. Det blev en layout om mig själv. Om Hur jag känner mig så här års. Hur gott jag mår när solen och ljuset återvänder och sprider värme i både kropp och själ.

På tagsen har jag använt en mask och distressdyna. Lite blommor, bling och snöre...

Här syns också lite av masken och det jag distressat samt en del av chipboard cirkeln.

 Här syns lite av det jag roat mig med att skära ut och klippa ut ur mönstrat papper samt lite blommor.

Vart riktigt nöjd med denna layout faktiskt.Och den var riktigt roliga att göra. Har jobbat lång dag idag så nu är jag lite trött... Texten jag skriver ser jag dubbel! Är nog bäst att strax krypa i säng fastän klockan är så lite =P.
Tack för titten!


Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Färgerna, stilen och chipboardcirklarna, tappar nästan andan vad fin denna layouten var.

    SvaraRadera
  2. Ååå wow, gudomligt snygg!! Älskar hela layouten!

    SvaraRadera
  3. Förstår att du blev nöjd med denna layout, den är grymt fin!! Texten skriver jag under på, så skönt när solen och värmen börjar ge sig till känna lite.

    Ha det så gott!

    lilla jag

    SvaraRadera
  4. Jättejättefin! Och vad himla snyggt md den tunna chipboardcirkeln...!

    SvaraRadera
  5. Jeg digger den!!! Her er alt jeg liker ved scrapping!!! Helt utrolig nydelig!! Du er så flink, Maja!!:)

    Håper du får en super onsdag:)

    SvaraRadera
  6. *mållös* så himla vackert! förtsår inte hur du lyckas blanda så här många olika former o detaljer o ändå få det att se så välbalanserat ut... helt fantastiskt!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)