söndag 27 mars 2011

Frösådd och söndagsbilaga.

Himmel och plättar vad veckorna går fort! Å ännu fortare då vi måste ställa fram klockan en timme!! Förra helgen fick jag hastigt och lustigt dra iväg upp till Piteå till mina döttrar så layouten jag hade uppe i Creativicas blogg föll i glömska.. men här är den för er som inte redan sett den.


I mitt dt paket fick jag papper från underbara G45´s serie Once upon a time springtime, som verkligen lockar till att figurklippa. Här har jag gjort en layout på Leo som sår tomatfrön. Det gör vi varje år och detta år är inget undantag. I köksfönstret trängs de små svarta plastkrukorna.

Sitter här med min kaffekopp och har precis läst dagens söndagsbilaga av Allt om Scrap.  Idag har några ur vårt dt liftat sina Scraspidoler och några andra visar en av sina favoritlayouter genom tiderna (bla jag ;) ). Vi presenterar också april månads gäst som är en norsk/svensk Scrapper som jag faktiskt träffat IRL. En härlig go och humoristirk tjej. Vart ni nyfikna nu??? Det hoppas jag. Kila iväg till bilagan genom att klicka här.

Tack för titten! Nu ska jag avsluta mitt kaffe och invänta min väninna och hennes två barn som ska leka med oss idag =)



Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)