torsdag 3 mars 2011

På snöhögen

En layout gjord för Creativica... mitt sista gäst dt alster... Men det kommer att komma mera från mig för Creativica... för nu tillhör jag ordinarie dt teamet. Tackar Kada för förtroendet =) *happy dance*



Alla mina layouter gjorda för Creativica har åkt med posten ner på mässan i Karlstad... Är det så att du ska dit och kikar in hos Kada och Creativica är det kanske inte helt omöjligt att hon hängt upp något av mina alster... Synd att jag själv bor så långt bort och inte kan åka ner. Men hoppas att ni andra som åker dit får en trevlig helg =) Tack för titten!


Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Åhhh, vad kul!! Grattis!! Ska bli spännande att se vad du hittar på framöver!

    Hoppas verkligen det finns några av dina alster i Karlstad... Ska kika på dem och inspireras... Kan behövas för att få något gjort till utmaningarna!

    Hoppas du får en fin helg med tid till lite pyssel, trots att du inte ska till Karlstad!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Vad cool den var!
    OCh grattis till fortsatt uppdrag!

    SvaraRadera
  3. Så läcker! Och stort grattis till både dig och Creativica! Så skojigt! Kramar i massor!

    SvaraRadera
  4. Åhhh så himla kul vännen! Stort grattis!!! :-)

    Underbar layout! Älskar hur du sytt över titeln... o så ditt färgkladd så klart - sååå snyggt!

    Kramiz!

    SvaraRadera
  5. Vad kul! Stort GRATTIS!!!

    När det gäller detta hobby så bor jag absolut alldeles fel :o) Känns som det händer så mycket roligt söderut :o) Som nu Karlstads mässan :o)

    En trevlig helg till dig och familjen! Kul att du får hem tjejerna också :o)

    SvaraRadera
  6. Grattis!!

    Tokläcker layout - älskar hur du sytt över bokstäverna!!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Sååå läcker Maja! Grattis till fasta platsen! Och Grattis till Creativica som fått en såååå duktig designer! Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)