fredag 22 april 2011

Min första vikta lilla presentask =)

Jag är verkligen ingen mästare på att göra altrade saker eller att vika ihop 3D saker av papper, men skam den som inte ens försöker =P. Här är mitt första seriösa försök och det var riktigt roligt!! Papperen kommer från Kaisercraft.





 Att lyckas med att fotografera saker som inte är platta är inte det lättaste! Har vikt själva asken som en liten pizzakartong. Tack till Cath som visade mig hur jag skulle göra. Har sedan målat på cardstocken med akrylfärg och efter det lagt på mönstrade papper och dekorationer. Den rosa doillisen är ett loppisfynd och fågeln en chipboard från Maya Road som jag målat. Sidenband något fynd jag gjort någonstans... Blommorna är från Kaisercraft och dem är jag lite kär i. Önskar er alla en trevlig påskhelg =) Tack för titten!


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Härlig ask! Jag som inte är stor vän av rosa tycker denna är underbar :o)

    Trevlig påsk till dig och familjen!
    Kram!
    ps... om du har tid kika in hos ScrappaLoss för att se varifrån min stora hobby började ;o)

    SvaraRadera
  2. Och jag har ju sett din fina ask på riktigt, supersnygg är den! Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)