tisdag 11 oktober 2011

Tag i ram

Idag blir det ett förprogrammerat snabb inlägg. Min arbetsdag börjar tidigt och slutar sent! Har föräldramöte ikväll. Patrik  vabbar med Sam och i morgon är det jag som vabbar... men det var ju inte det jag skulle berätta egentligen utan jag skulle visa ett alster som var med i senaste inspirationstidningen av Allt om Scrap.


På denna har jag använt egengjorda fimorosor. Hur jag gjort dem kan du läsa om i tidningen. Som du hittar här! Papprena och de mesta av de andra dekorationerna kommer från Mollys Scrapbooking och Shabby kiten, som du hittar här.  Flera av de tidigare kiten är dessutom nedsattai pris. Så passa på att fynda =).Tack för titten!



Kramiz Maja

2 kommentarer:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)