söndag 20 november 2011

Free your mind TCR #85

Veckans skiss och färgpalette inne på The color room  kunde jag inte motstå. Idag har jag scrappat mig själv! Jag har blivit duktigare på att faktiskt göra  albumsidor om mig själv. Vi har aptrist regnväder idag, så fotot är inte det bästa, men det är väl bara att vänja sig. Det är som mörkast nu...


Missa inte att komma tillbaka senare ikväll. Då tillkännages vinnaren i min bloggcandy. Än har du chansen. Klicka på bilden i sidebaren så kommer du till inlägget. Nu ska jag ta itu med lite måsten här hemma... Tack för titten!


Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. what a lovely Layout you've made, i love it!

    SvaraRadera
  2. IMPONERT!!! Så utrolig flott!! Digger fargene dine!!:)

    SvaraRadera
  3. Den här tyckte jag var helt fantalatastisk! Ha en fin måndag vännen. Kramar!

    SvaraRadera
  4. Helt underbar!!! På alla sätt...

    Kram AA

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)