måndag 28 november 2011

Primadonna för en dag

Denna gjorde jag till gårdagens söndagsbilaga med temat "glitter och glamour". Missade du att kika in i Allt om Scraps söndagsbilaga så finner du den här!
Här har jag scrappat Ina då hon åkte iväg på sin studentbal i våras. Mycket mer glitter och glamour kan det väl knappast bli?



Här har jag scrappat med papper från Crate... men kommer förstås inte ihåg vad pappersserien heter =/. Lita Prima blingswirls och stora bling pärlor som jag hittade på Lagerhaus för längesedan. Har även använt en mask från Prima och distress ink i färgen Broken China. Rosetten har jag knutit av en bit tyg som är från den tiden Ina var en liten tjej och ville ha uppsydda prinsessklänningar.
Önskar er alla en fin start på veckan. Tack för titten!

Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. what a lovely picture and what a great LO, super!

    SvaraRadera
  2. What a lovely, clean layout! That frame looks fantastic around your main photo too. Thanks so much for sharing it with us :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att allt är bra Maja. Vilken kanoon-LO detta är!
    Ha en bra dag.
    Kram Tette

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)