måndag 6 februari 2012

TCR # 96 Glassälskare

Det blev lite pysslat i helgen. Idag visar jag mitt bidrag till veckans färgpalette inne hos The Color Room. Maja Design sponsrar dem denna månad, så färgerna var hämtade från deras papper. Vad passar då bättre än att använda mönstrade papper från Maja Design =). Blev lite kladd och klet på denna och färgkombon lockade till att plocka fram ett sommarfoto. Fast för Sams del spelar det ingen roll om det är sommar eller vinter han vill ALLTID ha glass ;)






Önskar er alla en fin start på veckan. Tack för titten!

Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Jättevacker LO med många fina och välarbetade detaljer att vila ögonen på! Den gör mig också lite längtansfull efter sommaren, men än är det länge dit. =D

    Ha det toppen!

    SvaraRadera
  2. Har också en glassälskare hemma :D

    Vilken härlig o glad layout! Älskar hur du har knöglat till papprena. Härlig effekt till dessa annars väldigt mjuka papper. Bra jobbat!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Härliga detaljer!

    SvaraRadera
  4. Å så somrigt och fint!!! Underbara färger!!
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Vilken härligt pastellig layout! Snyggt med snöret som snirklar sig genom LO:n! Och nu vet jag vad jag ska göra med "ramen" jag har - använda den som fotoram, så som du gjort! :)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)