tisdag 6 mars 2012

Min blivande Art Journal

Nu har jag som så många andra fallit för detta med Art  Journal. Ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte riktigt fattat vad det är =D. Men för mig är det som en dagbok i bilder där man uttrycker sin känsla just för stunden. Så kommer jag i alla fall använda denna bok. Köpte en färdig bok från Prima. Dessa kallar dom "Mixed Media Book" och den består av lösa canvas pärmar som du köper ditt eget innehåll till. Innehållet består av både canvas och cardstock sidor samt 4 plastfickor och två tags. Jag har fixat med min fram och baksida igår =)



Köpte en till bok från Prima, den de kallar för "Art Journal". I den finns innehållssidorna med. Men den tyckte jag mer påminde om en smashbook, ni vet de som dök upp förra året och blev så poppis och sen försvann de bara... eller jag har iaf inte sett dem på länge varken i bloggar eller shopar. Visar den boken en annan dag. Den tänkte jag använda mer som en sådan inspirations bok där jag bara smackar in saker som jag gillar.

Här hemma är huset fullt nu. Ina och Moa har kommit hem med två kompisar. Så det blev lite sömn i natt. Kunde ju inte somna innan de kommit. Det är så oroligt att veta att de sitter och kör bli ner från Piteå mitt i natten. De kom ner vid 2 i natt och innan jag pratat med dem och kommit mig i säng var klockan tre! Vaknade vid sju... så jag lär bli lite trött i eftermiddag. Tack för titten!


Kramiz Maja

1 kommentar:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)