lördag 17 mars 2012

Vår egen lilla Tarzan.

Äntligen är jag så pass pigg att jag orkat pyssla lite. Hittade en kul Utmaning inne hos Scrappehuset. Man skulle göra sin egen bakgrund och det passade ju superbra då jag just nu är inne i allt vad kladd, masker och stenciler heter ;).  Är du sugen att haka på denna utmaning så hittar ni utmaningen här!

Jag har scrappat ett lite äldre foto på Leo från en av våra turer till äventyrsstigen. Till min bakgrund har jag använt diverse stenciler, stämplar, gesso, pan pastel i grönt, glimmermist i gult och grönt samt distress ink pad i färgerna vintage photo och antique linen.






Nu är det dags att fixa lite lunch. Sen tror jag att vi beger oss ut i solen... fast det såg lite blåsigt ut. Tack för titten!



Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Knall fin LO i herlige farger og flott bakgrunn :) Takk for at du er med på utfordringen inne på Huset!

    Klem Ida

    SvaraRadera
  2. Så herlig layout du har laget - digger bakgrunnen du har laget og alle detaljene !

    SvaraRadera
  3. for en herlig fargerik og kul bakgrunn da , lekkert bilde å masse fine detaljer.
    Takk for at du er med

    SvaraRadera
  4. Denna var ju jättesnygg! Gillar din målade bakgrund och hur du stämplat på laren.Inspirerande! :-)

    SvaraRadera
  5. OIJ! For en frisk og hærlig bakgrunn!!! DIGG!
    Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!!

    SvaraRadera
  6. Denne er bare så herlig!!!
    Digger den!!:)

    SvaraRadera
  7. Så kul Lo du har laget:) flotte farger og masse detaljer:) Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)