torsdag 5 april 2012

Studsmatta

Det är så att jag själv nästan studsar fram... Bara några timmar kvar till påsklov. Ett lov som jag och grabbarna ska tillbringa hos mor och far min. Har inget påskigt att visa er idag men lite vårigt med ett stänk av lite påskfärger. Layouten jag gjorde till söndagsbilagan av Allt om Scrap.
Hos oss är det ett säkert vårtecken när studsmattan plockas fram. Barnen verkligen älskar den, stora som små =).




Här har jag använt extra mycket Baker Twine, eftersom utmaningen var just snören. Men jag har också använt två olika stenciler från Crafters Workshop och de färgstarka härliga dylusions misterna. Canvas fjärilarna och de gröna plastblommorna kommer från Maya Road. Allt jag räknat upp hittar du för ovanlighetens skull hos.... just det Mollys Scrapbooking ;). Tack för titten!


Glad  Påsk önskar jag er alla!

Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)