söndag 6 maj 2012

Pyssel och vårvärme

Befinner mig i Hufvudstaden i helgen och har varit på Scrapgalens kurs " Scrapbooking med hjärta". Så himla roligt att träffa andra scrapbookare irl. Gick även kurs för Nathalie i Mixed Media... men den canvasen får ni se en annan dag. Jag har fortfarande massor jag inte bloggat från förra helgens pysselträff hemma hos mig. Idag får ni se en layout på min pyssliga lilla son som älskar att klippa i papper!





Lite Prima då ... glimmermist, masker och stämplat. Gillar verkligen hur denna layout blev. Egentligen var den till Color rooms umaning, men jag insåg när jag laddade upp den i Color rooms galleri att jag hade för lite grönt på den =).

Idag har jag och syrran varit på promenad ute i vårvärmen, så härligt!! Varit på café och druckit kaffe latte. En riktigt härlig dag då jag bara får vara jag utan att vara mamma eller fröken. Precis som gårdagen också var. Denna helg är och har verkligen varit toppen! Hoppas ni också haft en fin helg. Å Marja om du läser detta... Det var så himla roligt att träffa dig igår!
Idag är det ju dessutom söndag.. och en ny rykande färsk söndagsbilaga av Allt om Scrap ligger i bloggen. Idag tolkar vi i teamet Misons skiss. Ni hittar bilagan här!


Tack för titten!
Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Åh så fin! Du är så himla bra på att använda massa olika tekniker på dina layouter! Så inspirerande!

    *kramar*

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)