söndag 13 maj 2012

Sköna söndag

Solen skiner på oss och jag ägnade gårdagen till alla måsten så detta är verkligen som rubriken säger "sköna söndag". Jag och barnen väntar på att våra söndagsgäster ska komma och leka med oss =). Medan vi gör det passar jag på att blogga lite. Idag får ni se kortet som visades i Papermaze Nordic bloggen här om dagen. Missa inte att hänga där! De har massor med härliga stämplar och ljuvliga papper. Dessutom gästar ju vi från AOS teamet där nu i maj =). Idag är det sötaste Cath som visar sina kort i Papermaze blogg. Tycker ni ska kila dit och lämna en fin liten kommentar =). Ni hittar bloggen här!
Här är i alla fall mitt kort med den roliga ugglestämpeln och passande textstämpel. Pappren från Maja Desigan och blommorna Petaloo.


Dessutom är det en sak till ni ska kika in på... nämligen söndagsbilagan av Allt om Scrap! Vi skapar på temat "Den blomstertid nu kommer". Ni hittar söndagsbilagan här!
Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och surfa runt i cyber en stund innan våra vänner kommer på besök.
Önskar er alla en solig söndag.


Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort! Ljuvlig stämpel, den vill jag också ha =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Älskar ditt kort och jag har ju haft förmånen att se det live! Så fint! Kram och tusen tack för senast! Du, jag väntar på mejl med lite uppgifter du vet... =D
    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)