lördag 16 juni 2012

Ditt leende...

Idag visar jag en layout jag gjorde till Bird Is The Words utmaning  till ordet "smile", men jag vart klar med den försent för att länka den på deras sida... och sedan glömde jag bort den ;). Tur det för något scrappat blir det inte här. Fast jag vill så sitter jag bara och bläddrar i alla papper och dekorationer och inget funkar... Scrapsjälvkänslan är just nu körd i botten.  Men här får ni iaf något pyssligt att titta på... även om det inte är ett mästerverk ;)






På denna har jag använt gesso och mask, vitt på vitt. Syns inte så bra på det stora fotot, men bättre på detaljbilderna. Fast det förstås är ännu tydligare och snyggare irl. Tyckte det blev en riktigt kul effekt. Fotot på min son är från förra sommaren. Numera får jag sällan knäppa kort på honom... och får jag det så ler han sällan och aldrig. Älskar detta foto som visar hans riktigt glada sida.

Nu ska jag skynda mig och städa lite här innan vi får besök av min arbetskompis och hennes barn. En rabarberpaj ska också in i ugnen. Önskar er alla en fin lördag! Tack för titten!


Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Beautiful...love the blue doily and how you have clustered everything together!

    SvaraRadera
  2. Beautiful!! Love the colors and picture!

    SvaraRadera
  3. Oh my goodness, so fresh and beautiful, that Sassafes catapillar is just perfect with this too!

    SvaraRadera
  4. Jag fattar det där med att få något scrappat...Jag känner likadant och nu blev det 'riktigt' jobb hela helgen dessutom!
    Kul att du har något scrappat att visa iallafall. Och snyggt är det. Gillar verkligen hur det blåa 'poppar'. Fotot är underbart!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)