söndag 22 juli 2012

Virkat en väska... och ett kort

God morgon... här har vi en halvgrå söndag och jag själv har inte riktigt vaknat. Sitter här med min  kaffekopp och laddar för en ny dag. Har börjat virka lite... något jag inte gjort sedan jag hade slöjd i skolan för typ 30 år sedan. Jisses är jag så gammal!!!! Vi var ner på stan häromdagen och gick in på Flitiga fingrar.. hittade sådant "Zpagetti" garn, eller snarare som mattrasor fast i jersey tyg. Köpte en rulle och virkade denna... som jag sedan dekorerat med lite loppisfynd och scrapdekorationer. Den turkosa blomman har min kollega Kerstin virkat åt mig.



Det var så himla roligt att virka med detta "garn". Det går fort och resultatet blir snyggt. Håller nu på med att virka en förvaringsburk.. och det lär säkerligen bli mera virkat. Men jag har även lite papperspyssel att visa. Ett kort jag gjort för Mollys Scrapbooking. Missa inte att det är stor Prima rea hos Mollys just nu =). Här kommer i alla fall kortet till en liten cool prinsessa kanske...


Nu ska jag fixa frukost åt de små liven. Tack för titten! Önskar er alla en toppen söndag.




Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)