lördag 24 november 2012

Kung av sand...

Helt plötsligt är det bara min 6-åring jag scrappar om ;). Han har varit så ovilliga att bli fotad men tror vi kommit in i en fas då han gillar kameran lite i alla fall... men det är han som bestämmer  NÄR jag får fota och vad jag ska scrappa om ;). Här är en sida jag gjort för Mollys Scrapbooking med noveberkitet "höstmys". Historen om min sandkonstruktör! Nu är detta fotot från i somras... men ni kan ju räkna ut hur glad jag är denna årstid med all gegga.... För han älskar verkligen sand! Att bygga , gräva och konstruera ute med sand.




Det är så skönt att det är helg igen och en helg då min man också är ledig. Klockan är inte ens tolv och vi hunnit med att städa... så nu kan vi  njuta resten av helgen. Jag är verkligen i stort behov av vila. Vill bara kräkas på mitt jobb! Inte på jobbet med eleverna i klassrummet men alla möten, dokumentation, skriftliga omdömen och inläsning av diverse litteratur från skolverket och andra böcker som vi måste läsa.... 6-åringen ska strax iväg på kalas och minstingen får besök av en dagiskompis. Passar bra då det bara är gråväder ute... Vad gör ni i helgen??


Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Lovely color scheme and great design! Love those colored circles!

    SvaraRadera
  2. Jätte Kul( tror jeg det heter på svensk) LO med mange fantastiske detaljer. Liker symaskin sømmene og vimplene, og bildet er jo kjempe koselig.
    Ha en riktig så fin helg :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar designen som liksom är på höjden även om kortet är på bredden... Och att dekorationerna är samlade men ändå utspidda... Gick det att förstå? Jag tycker i alla fall att den är mycket snygg och tilltalande!!!

    SvaraRadera
  4. Jo du, sand och geggamoja hamnar liksom överallt förutom utomhus! Har du använt gelatos till de där litet suddiga färgade cirklarna? gillar dem verkligen! Superfin sida! säger som Helene, det går absolut att förstå! xoxo

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)