måndag 19 november 2012

Stämpel från "Momas lil´shop of stamps"

Idag bjuder jag på en layout där jag använt denna stämpel från Momas lil´shop of stamps. Denna layout visades i Allt om Scraps söndagsbilaga igår... missade ni den så hittar ni den här.




Blev verkligen kär i denna stämpel och den lär dyka upp fler gånger på mina layouter. Den är ett läckert komplement till "vanliga blommor" tycker jag. Dessutom var den lätt att färglägga för mig med "brutalmotorik".  Har ni inte hittat  till Monikas lilla butik än så rekommenderar jag er varmt att kika in. Ljuvliga stämplar med blommiga motiv =)..... godis för blomälskare!


Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. What a stunning LO!! I just love the contrastof the burlap and the pretty pink, fussy cut flowers. Your stitching is amazing!! ~ Blessings, Tracey

    http://gracescraps.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Dette er jo en helt fantastisk LO.
    Kjempe flott bakgrunn,liker symaskin sømmene og diamant trykkene og bildet er jo veldig flott også :)
    Har tatt en tur innom avisen Allt om scrp, masse kjekke ideer og inspirasjon!

    SvaraRadera
  3. Den här är så vacker!!! Och din färgläggning av stämpelmotivet är jättefin!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)