tisdag 25 december 2012

Åka skidor- Scrap Friends skiss #8

Så här dagen efter allt julfirande så vilar lugnet över oss. Jag skrotar fortfarande omkring i min pyjamas och barnen leker med sina julklappar. Men vi ska ta oss ut en sväng i friska luften innan det blir mörkt. Skidor lär det inte bli av idag, men lite pulkaåkning i backen står på schemat innan vi ska äta mera julmat. Hoppas alla ni som kikar in här också har en fortsatt härlig helg =)

Layouten idag är till skissutmaningen inne hos Scrap Friends.Inlägget hittar du här! Ett härligt foto på de små från förra året då de åkte skidor hemma på gatan. Det var lättare att åka på vägen än i djup snön ;)






Å så här ser skissen ut!






Nu är det bäst att röra på sig och ta sig ut i friska luften. God fortsättning till er alla!


Tack för titten!
Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Ljuvlig layout i helt underbara färger. Färger som tillhör mina favoriter :)

    Har precis idag gjort en layout efter denna skiss. Bloggar kanske den i morgon, om någonsin :) Min är rejält "inte jag"... Nästintill gräslig...hahah...

    Ha en fortsatt härlig julhelg!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gorgeous work - love your layering:):):) Thanks for joining in with us at Scrap Friends:):):):)

    SvaraRadera
  3. I really like your color combo! perfect for a skiing photo! thanks for playing along with us at ScrapFriends!

    SvaraRadera
  4. Dette ser kjekt ut å gå på ski. Er i Norge i julen og her er bare regn vær. Dette ble en flott og morsom LO, liker hvordan du har brukt og satt sammen papirene her :)

    SvaraRadera
  5. beautiful layout..loving the soft colours..so pretty!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)