torsdag 27 december 2012

Tomte

Nu har julhelgen passerat för denna gång och tomten kom och var rödklädd... Sam var nöjd! Layouten jag ska visa idag är från Allt om Scraps December Daily, från dag 22 och ordet tomte. Historen jag berättar på denna layout handlar om Sams funderingar om tomten. Förra året hade vi en blå tomte och då drog Sam slutsatsen att det inte var den riktiga tomten. För den riktiga tomten har röda kläder! han hoppades så att den riktiga tomten skulle komma till oss... och det var ju tur det blev så ;).





Vill också passa på att påminna om min blogcandy som du hittar i sidebaren... klicka på bilden så kommer du till inlägget. Dessutom hoppas jag ni inte missat att det pågår en Cyber Crop hos Mollys Scrapbooking med härliga utmaningar. Passar väl bra så här efter allt julfirande?? Kika förbi vettja. Ni hittar CC:n här!



Tack för titten!
Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. En skikkelig flott og morsom Julenisse (Tomte) LO. Så fint det ble med vimpler på en jule LO
    Ha en fi helg :)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)