lördag 26 januari 2013

Daughter

Halloj på er där ute i cyber. Idag vart det lite pyssel igen. Skyndade mig igår kväll att veckostäda, för att i lugn och ro idag kunna njuta i min "ateljé". Har åter igen använt mitt kit från Scraps of Elegance. Men lagt till rosorna och ett par knappar. Det fina ordet som är titeln är lite trevig post jag fick av min kusin Päivi.

Har hittat en trevlig skissblogg (igen) som jag kikat i ett tag men aldrig riktigt fått tiden till att göra något till deras utmaningar, men denna månad lyckades jag =). De har roliga skisser som passar mig och bloggen heter "My creative sketches".







Nu vankas här middag. Ljuvligt doftar det här iköket. Det blir Fläskfilé med Italienskt täcke och potatisgratäng *yummie*



Tack för titten!
Kramiz Maja

9 kommentarer:

  1. Helt underbar LO, så himla häftig!! Vet ej om jag grattat till all publicering i Scrap365, var inne en dag på FB och skulle gilla och kommentera till höger o vänster, men fick en massa felmeddelanden kastade i ansiktet. Ja, detta facebook.... Kan lixom inte låta bli att hata det ;) SuperGRATTIS i alla fall, det är du så himla värd!! Ser fram emot numret jag beställt (förlängde aldrig prenumererationen då jag ju inte scrappade, o knappt öppnade tidningarna...vilket jag ju genast fick ångra :) ) Trevlig fortsättning på helgen, hoppas du hinner skapa i morgon oxå :) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt!! Gillar ramen och att allting ryms inom den!

    SvaraRadera
  3. This is beautiful. Great work on the sketch.

    SvaraRadera
  4. Beautiful! Love the striking red and blue flowers against the monotone background! Thanks for joining us at MCS!

    SvaraRadera
  5. Härlig LO!
    Jag gillar de blå och röda
    färgklickarna, snyggt dekorerat.
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  6. gorgeous layout! love the pop of red!! Thanks for joining in the fun at My Creative Sketches!

    SvaraRadera
  7. Your layout is just gorgeous.
    That is such a sweet picture too.
    Thanks for playing with us in My crwative sketches!!!!
    Big hugs
    Cynthia

    SvaraRadera
  8. Great layout. I love your pops of color. Thanks for sharing your take on the sketch.

    SvaraRadera
  9. Beautiful take on the sketch! Thanks for playing along with MCS!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)