söndag 17 mars 2013

Enjoy always

Idag får ni se en layout med mig och mitt budskap till mig själv: Att alltid njuta =). Hittade en kul skissblogg igen och de hade en lite annorlunda skiss som jag föll för. Skissbloggen, Dvizhnik, hittar du här! Blev en hel del kladd och klet på denna och så gjorde jag en djupdykning bland mina gamla papper ;).




Skissen ser ut så här och inlägget med tävlingen och skissen hittar du här!




Hoppas ni alla haft en fin helg =) Det har jag haft med mycket scrapbooking, härlig utevistelse med promenad och skridskoåkning.... samt lite hushållssysslor. Mest nöjd med hur kreativ jag varit. 5 layouter en canvas och en tag och ändå har jag hunnit med en massa annat! *nöjd*



Tack för titten!
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. amazing!! beautiful picture also greetings janneke

    SvaraRadera
  2. Oh, så härlig layout! Verkligen snyggt gjort!!! Och så mycket du har fått gjort! Ser fram emot att se resten. :)

    SvaraRadera
  3. Superfin! Snöret är liksom pricken över i, älskar det! Kramar

    SvaraRadera
  4. This is so beautiful and delight! Wonderful shabby vintage style!!!

    SvaraRadera
  5. Säger som Helene, den här är verkligen skitsnygg! du är så fin på foto, ser ut som din egen dotter! KRAM

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)