tisdag 30 april 2013

Äventyr

Hej på er =) Tro det eller ej, men igår satte jag mig och var lite kreativ. Det var ett tag sedan sist jag fick grotta in mig i papper och färg! Hittade en riktigt fin skiss inne hos Sketchbook 365. Jag har låtit mig inspireras av skissen och de element som var i skissen. En layout på Leo som älskar äventyr. Äventyren är oftast kopplat till naturupplevelser. Att vara på upptäcktsfärd i skog och mark älskar han. Dessutom är han en riktig miljöhjälte. Han städar i naturen vart än han kommer! Så oftast har vi ett sopberg med oss hem...


Till denna layout har jag använt papper från Kaisercraft och dekorationer från Prima. Chipboarden tror jag är från Dusty Attic... Kommer inte riktigt ihåg..


Chipboarden har fått sig en omgång med svart och vit gesso samt lite guldig mist. Bjussar på ett par detaljbilder till... bara för att jag själv gillar detaljbilder ;)



Och detta var skissen jag utgick ifrån:


Önskar er alla en fin valborgsmässoafton.
Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Å wow for en vakker LO! Her er det fantastisk mange herlige detaljer, liker disse detaljbildene dine hvor en riktig får se alle de små ting og tang. Det er en flink liten gutt du har som passer på naturen :D

    SvaraRadera
  2. Vilken bra take på skissen Maja! och vilken go' liten kille han är, er Leo. Verkligen jättefin layout på alla sätt och vis! xoxo

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)