måndag 24 juni 2013

Cést Magnifique July sneak peak

Idag gör jag mitt första riktiga inlägg i Cést Magnifique bloggen. Kika gärna förbi och säg hej =). Det är min presentation som är uppe samt denna layout på mina killar. Det kommande juli kitet är verkligen så coolt!!





Jag har använt mig av huvudkitet och "Flower add on" samt "Embellishment add on" till denna layout.
Pappren är från UHK.


Från Juli Flower Add on
Prima: Sunrise: Mini Sachet
Från Juli Embellisment Add on
Encore: Ultimate Metallic Ink: Honeydew
Ur mitt eget lager av saker har jag använt en Prima stencil, 1 TCW stencil, Distress Ink Pad, svart och vit gesso. 

Här nedan ser ni de underbara pappren som ingår i julikittet samt "flower add on" och "emellisment add on"



 


Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Jepp var förbi och lämnade en kommentar på min väldigt knakiga engelska :D

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  2. A Huge Congrats on made the DT, Maja!!! This is Gorgeous!!!! love it!! xo

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)